ألیس الصبح بقریب

ألیس الصبح بقریب

"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"


الهی نصیرمان باش، تا بصیر گردیم بصیرمان کن، تا از مسیر بر نگردیم، و آزادمان کن تا اسیر نگردیم...

آخرین مطالب

انوار هدایت

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ق.ظ

؛


امام خامنه ای(حفظه الله)

براى من اسم ها اهمیت ندارند ؛
براى من مغزها و دل ها و عمل ها اهمیت دارند .
هرکسى که به اسلام و ارزش ها، به امام، به مصالح ملى و به سرنوشت این کشور بیشتر علاقه نشان دهد ؛
او براى من عزیزتر است ...

۱۳۷۸/۰۵/۰۸
بیانات در خطبه‌هاى نمازجمعه‌

**********************************

انتخابات در ایران مظهر حماسه سیاسی است. انتخابات مظهر اقتدار سیاسی و آبروی نظام است. مظهر اراده ملی و نماد مردمسالاری اسلامی است. ما که مسئله مردمسالاری اسلامی را در مقابل دموکراسی لیبرال غربی مطرح کردیم، مظهر مردمسالاری اسلامی همین حضور مردم در انتخابات است. به خاطر اهمیت انتخابات، دشمنان مردم ایران همیشه سعی کرده‌اند که انتخابات را از شور و هیجان بیندازند. برنامه ریزی کردند که مردم را از حضور پای صندوق های رای بازدارند و آنها را دلسرد و ناامید کنند.

گزیده ای از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام):۱۳۹۲/۱/۱


*****************************

حضور شماست که نظام را تحکیم می‌کند، پایه‏ های نظام را مستحکم می‌کند، آبروی ملت ایران را زیاد می‌کند، استقامت کشور را در مقابل دشمنی‏ها زیاد می‌کند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه منصرف می کند. این یک مسئله‏ ی بسیار مهم است؛ پس مسئله‏ ی اول، شرکت در انتخابات است.

گزیده ای از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی۲۲/۲/۸۸



«این را من اعلام میکنم، همه‌ى افراد بدانند؛ اینهائى که رد صلاحیت میشوند، لزوماً آدمهاى بى‌صلاحیتى نیستند. اینجور خیال نشود که حالا چون فلانی در انتخابات رد صلاحیت شد، پس دیگر بکلى از صلاحیت ساقط است؛ نه، طبق قانون، در انتخابات نمیتواند به عنوان نامزد شرکت کند، اما ممکن است مقامى که او را رد صلاحیت کرده، اشتباه کرده باشد. ممکن است براى این کار صلاحیت نداشته باشد، اما صلاحیتهاى فراوان دیگرى داشته باشد. اینجور نباشد که اگر کسى رد صلاحیت شد، این معنایش این باشد که او دیگر از هستى ساقط شد؛ نه، صلاحیتهاى گوناگون دیگرى وجود دارد.» ۹۰/۱۱/۱۴



  • حلما 313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی