ألیس الصبح بقریب

ألیس الصبح بقریب

"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"


الهی نصیرمان باش، تا بصیر گردیم بصیرمان کن، تا از مسیر بر نگردیم، و آزادمان کن تا اسیر نگردیم...

آخرین مطالب

معامله با خدا

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ق.ظ

کسانی که عهد خدا و سوگندهای خود را به بهایی اندک می فروشند،در آخرت نصیبی ندارند . خداوند در روز قیامت نه با آنان سخن میگوید نه به آنان نگاه میکند و نه آنان را پاکیزه می سازد و عذابی دردناک خواهند داشت.

سوره مبارکه آل عمران:آیه شریفه ی 77


بعضی از آیه ها مرا حسابی به فکر فرو می برد.مثلا آیه هایی که در آن صحبت از خرید و فروش و داد ستد است؛خرید و فروش چیزهایی که ظاهرا خریدنی و فروختنی نیستند،مثل جان و مال،مثل سوگند،مثل آبات خدا و هدایت و گمراهی.مثلا خدایا!تو میگویی جان و مال مومنان را میخری و در عوض به آنها بهشت میدهی.

احساس میکنم همه ی زندگی یک جور معامله است و همه ی آدم ها،بدون اینکه حواسشان باشد در حال تجارتند.

شاید آدم های خوشبخت همان هایی هستند که چیزهای قیمتی را ارزان نمی فروشند و آدم های بدبخت، چیزهای باارزش را مفت و مجانی از دست می دهند.

بعضی ها خانه و زمین می فروشند،بعضی ها هم قلب و روح می فروشند و بعضی ها هم آبرو و انسانیت.همیشه هم موقع خرید و فروش شیطان از راه می رسد.چون دلال سابقه داری است.می آید تا همه چیز آدم ها را به ارزان ترین قیمت از آنها بخرد.او همیشه سر آدم ها کلاه می گذارد.

اما آنهایی که با دوستند،هیچ وقت گولش را نمی خوردند.آنها فقط با تو معامله می کنند؛چون تو بهترین خریداری.معامله با تو یک سود درست و حسابی است.این حرفی  است که خودت یادم داده ای.

حقیقتش خدا،من چیز قابل داری ندارم.فقط یک دل شکسته ی به درد نخور دارم.آن را هم می دهم به تو.فقط فراموش نکن:قلب فروخته شده،پس گرفته نمی شود!

  • حلما 313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی